20 år gammal Björnhona

Idag fyller jag 20 år.
Idag 14.07 var det 20 år sen mamma krystade ut mig på bb i malmö - tack för det förresten, vet inte om jag tackat för det där, kanske borde jag tacka pappa med?

Good work both of you! Hörde att det var i Köln det var dags - skönt!


Många har hört av sig idag, sånt uppskattas!


Idag är jag glad, gladare än jag varit mycket länge. Kanske är samtalet från Linda Bengtzing igår en del av det - ja absolut - vi ska nog gifta oss ändå tror jag - tror inte hon kan motstå mig... borde vara så...


På lördag är det fest fest =D

Ska snart iväg på middag med lite folk från stan som jag tycker
väldigt väldigt mycket om!

kyss

Idag är jag fucking 20 - systemet i mitt underliv



En söt sak med sötsaker i näsan


Kommentarer
Postat av: Petra

Lilla korv! Jag ringde säkert tio gånger, upptaget alla. Ringde hem, var där någon där? Naae. Så jag får väl slänga iväg ett försenat grattis om du inte fått mitt inspelade röstmeddelande än. Massamassa grattis i efterskott :) Och puss!

2008-05-13 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback