Forgive me my weakness

Allt som oftast måste man acceptera vissa ofrånkommliga sanningar.
Människan är dum, otroiligt dum - men hon gör sitt bästa utifrån sin förmåga.

Han ni förresten tänkt på det att talar man om människan i allmän form så tilltalar man henne hon, varför?
Tror det har att göra med att det var så hon blev tilltalad i bibeln.

Just nu skulle man kunna säga att jag succesivt arbetar mig uppåt i näringskedjan såväl som i heirakin.
Jag tränar mycket, är ute mycket, läser mycket och umgås med massa olika sorters folk mycket.
Förhoppningsvis mynnar detta ut i att jag blir snyggare, mer hälsosam och smartare (i någon mening).
Men vem vet -  fate has got a sense of irony.

Just nu spelar de Rod Stewart - "have i told you lately that i love you" på lugna favoriter

Det är jobbigt att inte veta vilket ben man ska stå på, vilken väg man ska gå efter lumpen..
Resa, jobba, plugga - kombinera de två förstnämnda... jo jag håller med - ibland borde man ha någon som väljer åt en


"NAM NAM" - Jo verkligen - helt sjukt mycket NAM NAM ;) men så är det, vacker  som få.

Kommentarer
Postat av: Petra

Söta raraste Björn :) När ska du ha tid för mig?

Förresten behöver du varken bli snyggare eller smartare, du är faktiskt ganska bäst som du är!

2008-03-13 @ 13:34:02
Postat av: Fredirc

Haha jag har osså undrat det, varför man typ tilltalar vissa saker för hon som t ex klockan, människan.

Också säger man att kvinnorna är diskriminerade här i samhället :P

2008-03-13 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback