40 days and 40 nights

Var precis inne på Emil Jensens blogg och läste, precis som jag brukar göra,
Av allt jag inte förväntade mig att hitta här låg nog detta på förstaplats. Såhär skrev han:

Jag har alltid gillat henne, trots att jag "inte borde" som det så sjukt heter. Men säkert 7 av hennes 10 största hits tycker jag är skitbra. Det sjuka är att när man säger en sån grej är det som att man automatiskt uppfattas som ironisk utan att man är det. Som att det finns ett underförstått "det här ska man skämmas för att man gillar, men jag vet att jag borde skämmas och därför behöver jag inte göra det, bara jag gör en grej av det."

Så Emil... för att citera Daniel Lemma

"If I used to love you baby
 Ain't nothing like I'm, I'm loving you now"

Skönt att det finns någon (förutom far min) som förstår de innersta frågorna i min själ.


Var ute i fält några dagar i början på veckan, vilken pluton jag hamnade i... ibland önskar man att muckdagen aldrig kommer...


uppställning.. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback