You and me for eternity

Jag tänkte lite på kärlek (som vanligt).
Hur den kommer och gå in och ut genom dig sälv, genom andra, från andra och framförallt mellan varandra.
Kärlek mellan vänner och mellan par, för skillanden är mer än sexet. Nog för att man kan ha sex med en kompis, inte så jag menade.

För Björn stundar väldigt mycket nya grejor. London, Paris, G4S, Psykologi och mycket mycket annat.
För er som är nyfiken på Björn som person och människa (inte samma sak) så kom här lite allmän information.
Om ni undrar saker om denne fantastiske person, såsom vilken parfym han använder, vad han har för mål med livet eller kanske hur han låter när han idkar samlag så är det bara att fråga.  Dock råder jag er att inte fråga några som helst frågor angående det sistnämna, chocken kan komma att bli för stor.

Kom gärna med förslag på ämne i bloggen, ni lilla men ändå så konstanta hop av människor som med beundran eller avsky följer denna blogg, kanske till och med mot sin vilja?
Välj vilket ämne som helst, inget är för stort eller för litet, för snuskigt eller för tort för att disskuteras.

Alphabeat !

Kommentarer
Postat av: banni

Hej din lurviga lilla björn. Jag skulle gärna vilja se ett inlägg om mördarsniglar, och kanske om deras lidande som människan utsätter dem för:) och eventuellt om hur äckliga de är.

Puss o snusk

Postat av: Johanna

Hur kan du göra så här?!

När hörde du senast ngnting om älsgarna? Det är så himla orättvist... Visste du ens att det finns vita älgar?! Det finns det, jag har bildbevis! Men det kanske du inte bryr dig om? :O Du kan ju skriva om dina nedrans mördarsniglar himlar m ögonen



tihihihi, puss o tå i analen :)

2008-07-29 @ 19:30:21
URL: http://ullabellabus.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback