To be too serious to...

Det finns vissa människor... många människor som tar för seriöst på sig själva och människor runtomkring.
Som mitt inlägg innan idag t ex... som såhär i efterhand kan verka lite för seriöst.
Men det är så sådär ibland, att du måste gå in i någonting för att veta hur det är.
Ibland finns det inget nyckelhål att titta igenom.

Snart är det London =O impulsiviteten har fått sig ett ansikte.

Bloggandet i sig själv är helt överskattat och framförallt för seriöst.

Men oavsett var du skriver eller vad du skriver så skriver du alltid för dig själv, precis som all sympati och empati som du sprider omkring dig, det gör du för att du mår bra av att göra det. Ingen är god eller ond. Vi är både och.


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra att du insett att det är för din egen skull. Så måste man tänka annars blir det kattskit av allt ;) fortsätt skriva :)

2008-07-24 @ 19:25:21
Postat av: AD

haha jag bryr mig inte riktigt vad du skrev nu precis men jag såg din profilbild haha fy fan vad ÄRLIG :D

2008-07-24 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback