Stop and stare

Jag tror inte på den där enda kärleken, att en människa är ämnad för oss.

Visst skulle det varit fantastiskt om det vore så.

Att av sex miljarder människor är det bara en person som kan få hela vårt hjärta.


Däremot så tror jag , när man sitter där med facit i hand, att man kan känna vilken vem av alla partner man haft som var mest speciell, som fick tillgång till den största delen av ens hjärta.


Såg en film igår "Elisabehttown". Rikitigt bra film med Orlando Bloom och Kirsten Dunst

Se den...


Hade lite middag här igår, för att se det klickar du här http://www.pixbox.se/usr_show_id20142_page0_order1.html



mjohojo


Bjuder här på en bild där jag sitter och sätter ihop min byrå från IKEA. Lägg märke till den självsäkra och avslappnade minen.

Nu blire sol, tennis, plantering av blommor m.m


321 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Josefin

fan vad söt du är förresten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback