No air

Well come here baby and let daddy show you what it feel like

Antagen, I alla fall anta att man är antagen.
Så då var alltså några pusselbitar på plats.
Skönt med små pussel dock, så pass få pusselbitar att man kan se reslutatet fast bitarna ligger i en  enda soppa på bordet, skönt när det är så ju...

Visst har alla människor man stöter på en roll att spela i ens liv.
Alltifrån att skapa en flyktig tanke till att komma riktigt nära och ibland göra djupa ärr i ens själ och hjärta.

najs

Kanske såhär nära. Fantasktiskt fin bild för övrigt.
Vem det är och var en den kommer ifrån har jag ingen aning om.
Jag bryr mig inte och det verkar inte som att de bryr sig så mycket heller.

Tycker fotografen fångat känslan rätt bra, där hennes mun faktiskt säger allt.

Det är dags.


Fenomenalt trött just nu.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: hejsan!

jodå, känslan jag hade när jag låg på gräsmattan går nog inte att beskriva, den måste upplevas själv! låter som en bra idé att kolla upp knät, man ska vara försiktig när man är på en hög nivå, gränsen mellan att bli skadad och träning på hög nivå, är ju hårfin. livet för matilda funkar utmärkt, just nu är det underbart i mitt liv, men även jag har mina dåliga perioder... beror väl på hur mycket tid jag har för att tänka. lämna gärna din hotmail så vi kan talas vid?

ha det bra,

matilda

Postat av: matilda

stor potential .... brukar jag vara dålig eller? ;)



tackar!

2008-07-14 @ 15:55:10
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback