Ett impulsivt besök på Solnäs

Idag har jag gjort på gränsen till inte ett skit.

Det enda som var bestämt var att jag skulle springa i 60 min, vilket jag också gjorde.

Efter 40 minuter märkte jag som av en slump att jag befann mig på Solnäs och sprang imulsivt in på känd mark för att se om där var någon hemma. Där möttes jag av tre förvånade ansikten.

Efter ett besök på sådär 40 minuter började jag springa hemmåt en stund innan knäet gav vika - typsikt Björn att ge några procent för mycket och paja allt.

Hur som helst blev det en mil på 42 minuter idag och en sammanlagd förflyttning på runt 2 mil.


Om ett par veckor blir det en runda till mormor på Limhamn - 2 mil.

Innan dess ett par nya skor och lite intervallträning.



Blivit mycket Chris Brown på senaste. Mycket potential den killen.

It's like I've been waitíng my whole life for this one night


1,40
fuckable bed - Björn is on his way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback