Nu är det slut

och på något sätt blir det jobbigare för varje gång.

För mig handlar att läsa ut en bok om att skiljas, skiljas från något man lagt ner sin tido ch själ i. Naturligtvis beror det på vilken typ av bok man läser. Men mitt senaste bok-ex tog med sig min själ och mitt hjärta ner i graven.

Igår läste jag de sista sidorna i Zahiren.
Boken slutade precis som man önskade, i alla fall jag (tänk vad egoistiskt att påstå att alla önskade att den skulle sluta på samma sätt som jag ville).

Det är så mycket ur den boken som borde delas med hela världen.
Mitt tips är att läsa den. Zahiren -den bästa bok jag någonsin läst.


Tänker mycket på existensiella frågor nu... det är en sådan epok nu bara.
Vissa frågor ska inte ha något svar - ibland frågorna viktigare än svaret.
Jag har märkt att jag är för ung och förstår inte frågorna ännu.

Jag förstår frågorna i mitt huvud, men mitt hjärta är för ungt.



when you looked at me and said, I think you're mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback