Jag saknar min fjärrontroll

Vissa personer tänker för mycket.
Bland dessa vissa är jag inräknad.

Det senast dygnet har jag kommit fram till att jag vill dela några saker med omvärlden.

Det är nostalgiskt på något sätt att läsa slitna pocket böcker. Känslan av att hålla i en sliten bunden bok och känslan att hålla i en sliten pocket kan inte jämföras!

Kramas gör många - fast  många gör det inte på riktigt. Antingen kramas man ordentligt eller så väljer du istället att skaka hand med personen. Ett fast handsslag gör bättre intryck än en mesig kram!

Jag tror att hjärtats kraft är större än hjärnans vilja!

Är du tjej och sväljer sperma från en kille med HIV kan du få smittan, tänka sig...

Det borde finnas en "se-upp-för-bok" för allt som kan hända i livet som man inte är beredd på!

Resident Evil är precis så bra och dålig som man kan förvänta sig!

"Kärleken är liten, den räcker bara till en och så är det med det - ve den
som försöker påstå att hjärtat är större än så" - Zahiren


Jag dog precis. Det är så jobbigt varje gång... men skönt ändå på något vis.
Det är ju människorna som dödar oss och väcker oss till liv när vi lever som är människorna som på något sätt lämnar ärr och spår i vår själ!


Telefonkiosk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback