To win, to lose

Har precis tittat på Tennis United States Masters Series in Cincinnati.
Mellan Djokovic och Murray där Murray gick vinnande ur striden i två raka set med siffrorna 7-6, 7-6.
Har blivit väldigt många timmar tennis-tittande veckan som gott, trevligt.


Som känt är det aldrig för sent att bättra sig.. varför många då väntar ett tag till...
Man brukar också säga att "ur det komplexa föds enkelheten" vilket är fantastiskt sant.

Vad jag också konstaterat idag är att det som är mest framträdande av allt det man plockat på sig under ett år under försvarsmaktens vingar är självkonstrollen, som på många plan brillierar.

Ni som läst bloggen mer än en gång vet att blogginläggen brukar bestå av "spridda skurar", dvs många olika saker.
Där andra ser detta som en nackdel, ser jag det som en fördel.
Att man får ut mer av att läsa ett inlägg som består av många olika "ämnen" tycker jag är självklart.
Följer man en blogg vid ett visst ämne vet man altlid vad som komma skall... så inte i den här bloggen, vilket är överhängande positivt. Positivt är det för att det ger er och mig obegränsade möjligheter att disskutera saker mellan himmel och jord.


För er som inte vet om det kommer vädret bli lite regnigt och blåsigt framöver, inte så stor betoning på lite dock...
Efter solsken kommer regn och tvärtom - realistiskt. inte pessimistiskt.

Lite sömn skulle inte vara fel.
Har ni förresten funderat på hur mycket tid det blir över till att "leva" om man tar bort tiden man:
Sover, äter (och allt som hör till det) och all aktivitet i badrummet... inte så mycket som man skulle vilja iaf...

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: banni

jag gillar dina spridda skurar! det är dom bästa spridda skurarna jag vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback