Kärleken kommer aldrig i små doser

Alla som varit i kontakt med kärleken vet att det är så.
Det är aldrig så att kärleken känner efter som det är förnuftigt eller ej, kommer kärleken så kommer hela kärleken, den väntar inte, för den inser att det inte finns någon anledning att vänta.

Förnekelse för kärleken leder bara till en starkare känsla när muren väl faller.
Håller man hjärtat öppet så känslor får strömma fritt genom kropp, hjärta och själv så ordnar sig allt automatiskt,
vare sig du tror det eller inte.

time for kung fu panda


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kärleken är det finaste som finns men även det värsta.

Postat av: Teensecrets

Tack så mycket Mr. Bear. Dock har jag noll koll på hur man fixar till en snygg design, men det vore ju trevligt att ha. Det vore ju oerhört kul att ha en lite större skara trogna läsare, men jag är trots allt glad att jag inte är särskilt stor. Det vore tråkigt om folk i min omgivning började misstänka vem denna Teensecrets är, eftersom jag då skulle bli tvungen att lägga ner bloggen.. Jag vill ju inte blogga på sparlåga, och är man ute med sin identitet kan man faktiskt omöjligt vara 100% ärlig på alla plan. Det är himla tråkigt.

2008-08-05 @ 14:58:17
URL: http://teensecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback