En hyllning

Vackra pojkar, vackra män

Dagens hyllning är till de homosexuella killarna, bögarna so to speak.
Var skulle vi varit utan bögarna?
Någon motivation behövs nog inte, nu förstår nog vad jag menar.
Att majoriteten av dom vågar vara sig själva, deras stil, deras vision!
Nog om det.

För den kvinna jag drömmer om, hittar jag på, en sång i månens sken som hon ska få

Mitt hjärta börjar bli rött igen. Genast kommer saknaden efter kärlek. Men var sak har sin tid.
Relaxe, take it easy.


Det vackraste mötet

Snart är det Paris, på tisdag.
Ska bli kul. Det värsta är flygresan.
Tycker inte om att flyga, men håller på att vänja mig.

Jag borde ha varnat dig. Att ger du mig fingret tar jag hela handen.
Jag borde varnat dig, att om du rör mig är jag fast.
Jag borde varnat dig för det.


Snart är det slut på det påhittade sommarlovet och dags för jobb,bil och plugg.



Jag stiger upp på morgonen och känner inte igen världen runt omkring mig.

Försöker springa ikapp men det är lite svårt just nu, men jag försöker.




För när värmen fyller våra liv
då är oron bara tidsfördriv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback