Allt du kan önska

...kan du få.

TIttade på gamla mobilfilmer precis. Har laddat ner ett program som kan spela den typen av filmer.
Var år sedan jag såg dom. Tror jag fick alla sinnestämningar som finns på samma gång, fantastiskt.

Idag blir det middag och mys med goda vänner.
Och på tisdag är det Paris!



Jag ställer mig på närmaste klippa. Tittar ut över havet och låter mitt hjärta skrika ut bort mot horisonten.
Ställer mig där och låter det skrika länge och väl.
Låter det skrika för allt som är sagt och inte, för allt som komma skall och för allt som kunde hänt men inte gjorde.
Jag låter det skrika för att det finns, för allt lidande jag kommer utsätta det för under de år de år jag har kvar att leva.

solkräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback