VREDE

Engla... jag är så jävla trött på Engla. Nog för att aftonbladet är skit men tyvärr är det den enda tidningen vi får här i lumpen. Jag lovar, inte ens om tredje världskriget bröt ut nu skulle nyheterna om det inte ens uppta hälften av vad Engla tar upp just nu - för i helvete.

Så Engla... det är klart att det är hemskt men just nu håller Engla på att bli omtalad som en gud, gudinna, helgon osv.. a bit too much...

Men nu är jag väl okänslig osv osv - jo jag hör det ibland...

Riktigt skönt väder!

Jag blev paralyzerad idag. Det händer plötsligt och hur förberedd jag än är blir smällen ändå lika stor, en riktig inre psykisk smäll rakt in i hjärna, hjärta och själ.


För hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
Allting verkar lättare då
Juni, juli, augusti

Kommentarer
Postat av: the soldier formerly known as AD

Tänkte bara hålla med dig lite där jensen jävla aftonbladet kan suga av mig asså.. Allt som är alvarligt och sorligt förstör dom med sin analyseringsteknik. FAN vad arg jag blir när jag tänker på aftonbladet uschh får nog lyssna på en soft låt :) tur för dom att vi får deras jävla skit tidning gratis :D ha d gött

2008-04-18 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback