Sur oboy

En händelserik dag, javisst...

Hemaktiviteter fram till tre. In till stan och genomföra ärenden, med mig hade jag en Caroline som smakråd och dylikt. Det blev inhandlat lite Björn Borg som visas på bilden nedan. Här får ni även smakprov på min stora stora säng...



image18


Sedan var det hem för middag och sedan blev jag upphämtad av Alice.
Vi begav oss så småningom till Escape. Stämningen var kanske något lam men blev bättre allt eftersom småtimmarna kröp närmre.

När man kom hem såg man ut sådär... själv vet jag inte vad det ser ut som, vet inte om det speglar dagens övningar... det överlåter jag till er...

image19


Imorgon är det fika med faster, besök av lägenhet, träning med Heinrich och packning för lumpen.
Fullspäckat shema väntar...


Melody Club - Baby

Kommentarer
Postat av: Therese

Glöm inte supernintendot om du pallar kånka det med dig! :) helst med några spel till, mina ligger på vinden hemma i vellinge :/

2008-04-11 @ 03:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback