Små lätta moln

Ibland förundras och fascineras man av små varelser... med betoning på små, både fysiskt och psykiskt.
Ovilja att lyssna.. att ta till sig... att ha en övernaturlig subjektiv syn på saker och ting.

Inte arg... på något vis... möjligtvis lite fnittrig =)


Skönt väder! Äntligen!
Början på en ny era känns det som, en lite spännande era.. ungefär som när man satte sig ner vid ett tv-spel när man var liten. Nog för att man visste att det skulle bli jävligt ball... men man visste också att man under spelet skulle man komma att dö ett flertal gånger. Men man såg ju hela bilden... lite död på vägen har aldrig skadat.


Just nu världens bästa låt som jag hoppas ska få symbolisera sommaren 2008 när jag lyssnar på den om några decenier... om jag nu har nöjet att leva så länge...
http://www.youtube.com/watch?v=QvD6maGRh7c


Stötte på ett rriktigt skönt ord precis - Hybrism

Vissa yrkar tydligen på att jag skulle falla in under denna nämna kategori.. vilket skämt... fast ganska skönt skämt om du frågar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback