Seems like

Här kommer solen
Här kommer en sol som säger:
Aldrig mera regn,
aldrig mera regn


Tänkte börja med att citera en kommentar av min gode vän adebjär som som blev borttagen av bloggredaktionen på grund av språket. Här kommer den, i cencurerat format:

"Tänkte bara hålla med dig lite där jensen jävla aftonbladet kan s*ga av mig asså.. Allt som är alvarligt och sorligt förstör dom med sin analyseringsteknik. F*N vad arg jag blir när jag tänker på aftonbladet uschh får nog lyssna på en soft låt :) tur för dom att vi får deras j*vla skit tidning gratis :D ha d gött"

Trevlig prick den där Adebjär, tack för den fina kommentaren.

Skönt att det där med Engla håller på att fixa sig förresten, skönt för oss alla...

Hemkomst från lumpen idag, lite vila inför fält och annat nästa vecka.


Har suttit ett tag nu och lyssnat på några länders bidrag till Eurovisonsongcontest 2008
Rätt mycket skit... Perelli borde lätt kunna fixa top 10.



Vet inte vad helgen har att bjuda på riktigt. får se.. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback