I sängen på logementet 32

Ligger i sängen nu.. klockan är 23:41...

E riktigt k*t. men orkar inte gå och göra något åt det =/
Måste sova.. återtag på skydddsvaktsprovet imorgon och lite annat...

Haft tjänst från 0645 till 22:00 idag.. inte uppskattat på något sätt..
snart dags att ta över vakten, trisstess  till 100 %.. men man får väl gilla det I guess..

Läget är stenhårt nu. Och nu tänkter ni antingen att jag är patetisk som uttrycker mig såhär i min blogg eller bara arga för att jag inte går och gör någotning åt det.. men.. borde man nte vänta till helgen..?

Om detta tvistar de lärda..

Allt känns bra... läget är stabilt... men det är något som inte stämmer... ? vad?

Nej.. allt e säkert bra.. bara jag som tänker några steg för mycket bara.


Jättebra helg förresten, trevlig på många sätt =)

får räcka så.. nu e det dags.. godnatt

Kommentarer
Postat av: Alice

Har förstått på min pojke att lumpen är hård... Men du är tuff och fixa det, lycka till! Ses snart hoppas jag!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback