Den sortens folk

Idag insåg jag en sak:
Jag OGILLAR den sortens folk som följande:

Lägger på telefonen-, loggar ut från msn- eller bara går sin väg utan att slutföra en konversation...
Det hände precis och jag gillar det inte.

Nu har alla kommit tillbaka från baskerprover och jag är inte glad. Jag har ingen basker för jag har varit fittsjuk.
Vilket är relativt förjävligt!!

Jag tycker man kan idka samlag fastän tjej är i "den veckan i månaden" ... lusten har inga gränser.. på gott och ont givetvis....

Annars tycker jag om människan!
Hon är naiv, blåögd och alltför pedant i fråga om mål i livet.
Inse fakta: det blir fel hur du än gör.

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: wills

bör man av någon anledning känna sig träffad?

Postat av: björne

verkligen inte :S

2007-10-05 @ 00:07:35
Postat av: Wills

Good! Man vill ju bara ligga på den säkra sidan ;)

2007-10-05 @ 01:59:30
URL: http://wilsmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback