vi är som vi är

X - När du är långt borta önskar jag att du var nära. Jag fantiserar om samtalen som vi ska ha när någon av oss kommer hem från en resa. Jag ringer för att veta om allt är bra - jag måste höra din röst varje dag. Jag kan lova dig att jag fortfarande är förälskad.

E - Det är likadant för mig, men vad händer när vi är tillsammans? Vi grälar och tjafsar om småsaker, vi försöker förändra varandra och driva igenom vår egen syn på verkligheten. Du kräver orimligheter av mig och jag av dig. Inombords säger vi ibland att det vore skönt att vara fri och inte har några plikter mot någon.

X -Du har rätt. Och i de stunderna känner jag mit alldeles vilsen, för jag vet att jag är tillsammans med kvinnan jag vill ha.


jag älskar dig mer än igår och mindre än imorgon


Allt från Paulo Coelhos bok - Zahiren. Mäktig bok, läs den!
En bok som berör själ och hjärta.


Ska börja min resa upp till Skövde och Värnpliktskongressen snart, är inte så motiverad som jag borde vara...

So folks.. ska vara borta i två veckor nu.. hemmma fyra dagar på en månad.. inte så kul.





Jensen... hallå?

Kommentarer
Postat av: Fliz

I will miss you. Ha det bra :) pusspuss

2007-11-18 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback