En eminent åsikt

Vill börja med att hänvisa till kommentarerna på förra inlägget där min goda barndomsvän Therese så bra kommenterat mitt nya tema. Jag kan inte mer än instämma på det hon säger och har bestämt mig att man instället kanske borde ta ett tema i veckan, varför inte?

Tack igen Therese för kommentarerna.

Jag tänker ha regndansblogg tills måndag iaf, sen börjar jag om på ny kula.

Det blev ingen glögg igår, sjukt besviken!
Får väl ta det i helgen istället.

Dagens tema är Björn Jensen.
Sällan har världen skådat en sådan man!
Med en stjärnstatus som heter duga och karisma så det står härliga till är han alla flickors charmprins.
Alla vill ha en bit av Björn, oavsett kön och ålder.
Här nedan är han iklädd hans söta kompis Petras röda klädstycke. Björn gillar Petra, just för att hon har så fina kläder.


image13

Björn är lite av en player. En sida som han så fint visar på bilden här nedan.

image14
En riktig pundarBjörn skulle man kunna säga.


för mer ögongodis besök
http://www.pixbox.se/usr_show_id20142_page0_order1.html

Farväl

Kommentarer
Postat av: Erika

du röker inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback