Du måste vara sjuk...

Jag har lurat mig själv, för många gånger nu....

Ibland orkar jag inte med livet.
Hur man än vänder och vrider på det är framtiden bara omgiven av mörkt ljus.
Du vill tända ett ljus, men det funkar inte.

where did I go wrong?


Ska upp till lumpen om några timmar för att göra baskerprovet =(
Har aldrig varit så otaggad som jag är just nu... =/


Jag vill inte och jag tänker inte... aldrig...


"If you dream of me like I dream of you
In a place that's warm and dark
In a place where I can feel the beating of your heart "
www.youtube.com/watch?v=ISSTz1xxdRw


Ibland önskar man att man inte hade något hjärta...


Kommentarer
Postat av: Therese

Couldn't agree with you more on that last part.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback