alla FULA ska BORT!

Hej alla fina människor.
Jag säger inte hej till er som är fula (ni vet vem ni är).
Om jag skulle säga hej till de fula så skulle de få för sig att det är okej att se ut sådär, och det är det absolut inte.

Bort med de fula!
De är äckliga och får de fina att känna sig fula och då är alla fula på ett objektivt plan vilket betyder att alla måste bort. Hemska tanke, nej, bort med alla fula så inte människan dör ut!

Det finns tillfällen där en känsla blir för stark.
Där vårt kommunikationssätt inte blir tillräckligt.
Inget uttryck i tal, bild eller skrift kan säga vad man känner.

I'll keep a part ff you with me,
and everywhere I am there you'll be...


Sitter och trycker huvet fullt med Breton kex, original såklart. Dessa kex görs av företaget Dare.
Länge leve Dare, himmleska företag som tillverkar dessa gudomliga kex!


Jag har gjort en del smarta saker sen jag började lumpen. Några exempel är:
- Spelat bort 2000 kr
- Skitit i att plugga på alla proven i lumpen
kommer inte på mer... bara det är väl rätt smart i sig...



Får väl säga så sålänge, måste softa vidare!
bye!


Kommentarer
Postat av: Fliz

Hej på dig själv Bjööörn:) Han är bra så man måste ju göra det :) (a) Tihi, tack :) pusspuss

2007-11-08 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback