How do we do?

image5


Borde just nu vara på brännboll på sunds... alla klasser ar obligatoriskt anmälda... men informationen kom ltie sent... och här sitter jag.. tror ingen från klassen är där...

Har genomlidit en redosvisning i Svenska C och ett prov i filosofi... får se hur det gick...


Det ser illa ut med lumpen... har en höft som gått ut med att den hatar mig.. vafan ska jag göra om jag inte ska in i lumpen :S w00t? wtf?


Look for the girl wiith the broken smile... and ask her if she want a stay a while...


Snart är det studenten... a good thing I guess... men man har insett hur mycket man kommer sakna sunds.. iaf jag.
Händer saker så gott som varje dag nu... skönt...

Visst är den konstig den här känslan, den känslan när man får det man vill men inte det man behöver, typ som när du är sugen på en riktigt nice glass =) eller whatever... men vafan.. när man tror att det man behöver egentligen är det man vill och tvärtom då.. eller hälften av båda,,, samtidigt.. eller ingen av dom.. ja.. man känner nog inte sig själv så bra som man tror.


Deep within my heart I feel nothing's like it use to be...



Kommentarer
Postat av: Alice

Om du inte ska in i lumpen kan du och jag ha roligt hela sommarn tills jag drar till Kalmar =)

Postat av: Cael

Du ska va hemma med mig och så ska vi bli världsmästare i Starcraft2 alternativt fickpingis!

2007-06-04 @ 16:38:19
URL: http://cael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback