Tyskland

Hej alla där ute.
Vänner, ovänner, ex-flickvänner, blivande flickvänner, blivande ovänner och alla ni andra såklart.

Helgen har tillbringats i Tyskland.
Mormor fyllde 70 och vi drog ner en del av släkten (14 pers)
ner till Stralsund.
Middagar, små rundor i staden, lite utflykter va allt som resan bestod av... men mormor var nöjd och det var det som var det viktiga!

Ni som känner mig vet att jag verkligen inte klarar av tyska... men efter den här resan.. ah.. jag är bara för tollerant vad det gäller allt helt enkelt. FULA va dom med!

Första natten fre-lör så vändej ag mig på något sjukt sätt så det knakade till som in i helvete i nacken.. så nu har jag typ cpont i nacken.

mene.. en bra helg.. helt klart. Med några väntade händelser och en del.. oväntade...

Avslutningen kunde dock varit  bättre. Det blåste som fan på vägen hem.. så Jensen låg däckad på ett bord i restaurangen i tre timmar.. najs!


I'm here just like i said, though it's breaking every rule I've ever made

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback