Please throw a spell on me

Tänkte passa på att skiva lite nu när jag har mycket tid på mig.. brukar annars bli lite stressigt.
Händer inte så mycket nuförtiden.. eller så känns det bara så för man önskade att fler saker hände?
Hur som helst har period tre börjat nu och Filosofi, Psykologi B, Svenska se och Internationella relationer är på tapeten i tre månader framöver.

Det finns en del obesvarade frågor som jag måste ta ställning till väldigt väldigt snart...
1. Är en resa utomlands ett måste innan lumpen?
2. Är  My Chemical Romance konserten något att satsa på?
3. Vem ska man bjuda på Weeping Willows konserten?
4. Borde man skolka från studieresan till Berlin?
5. Är mina röda byxor så gudomligt snygga som jag tycker dom e?
6. Vem ska med mig upp till Båstad i sommar?
7. Vågar man lägga upp en bild på nya mig och riskera att få ohanterbart många beundrare?
8. Hur mycket sprit ska jag handla med mig hem från Tyskland i helgen?
9. Kan jag om jag bara vill?
10. Jag är bäst (påstående)

Det sammanfattar nog allting i mitt liv rätt bra.. förutom körkortet som jag inte tänker nämna.. oj..

Idag är en bra dag!
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback