I am not afraid to walk this world alone

My Chemical Romance.. omg.. =D

Sitter och försöker få ihop ett religionsarbete om satanism... går inte sådär super.
Det är skitintressant och verkar vettigt till stor del har jag märkt, men det är ett väldigt brett ämne.

Har nyss beställt två biljetter till Weeping Willows på KB i mitten av april. Har två biljetter.. tänkte bjuda någon på den andra, är du intresserad så hör av dig!

Uppskrivning imorgon.. och har inte pluggat.. och har inte kört tillräckligt...
Det positiva? Att jag får träning och vet var stället ligger där jag ska skriva upp... till nästa gång...

Det är verkligen ett fullspäckat shema nu till lumpen börjar, vilket är om 142 dagar om jag inte misstar mig.

Jag ochngesten har känt varandra länge nu, vi har blivit bra polare han (lr hon) och jag.

Måste äta och fortsätta plugga... hade en del mer att skriva men har inte tid. bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är din ångest. du bestämmer om det är en han eller hon. eller både och ;)

Postat av: Anonym

det är din ångest. du bestämmer om det är en han eller hon. eller både och ;)

2007-03-08 @ 13:09:33
URL: http://memory.blogg.se
Postat av: jag

jag vill gå med dig!

2007-03-11 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback