When you just can't

Nu skulle jag egetnligen varit på Carros student... eller på Inflyttningsfest hos Lousie och Shlager...
Men här sitter jag.. uppernbarligen.

Mådde inge bra innan.. var ute och sprang innan och det utlöste väl någonting I think. För lite sömn, för lite vatten blandat med något annat skit gjorde att jag däckade i sängen och sov i tre timmar.

Nu har jag istället suttit och tittartpå programmet "500-kilos mannen" och ätit pizza =D

"Tänk dig en heroinist som tvingas ta lite heroin varje dag, eller en alkoholist som tvingas dricka alkohol varje dag"
Så beskrev en av de supertjocka människorna i programmet det att ha det här genfelet som gör att de kan, vill och måste äta hela tiden. palla =/

The mission day 2 imorgon... lumpen om typ 1 ½ månad... och rent psykiskt? Ja - där e allt lika förvirrat som vanligt =) precis som det ska vara!


Såg "De tre musketörerna" innan med, kan itne se den för många gånger =)
Ko matt tänka på "Det femete elementet". Där menar man att kärlek är det femte elementet.
Det som gör att det är svårt att sätta in det där som  ett femte element är ju att det skulle vara det enda av de fem som är abstrakt. Skulel nog kunna få fram en hypotes med hjälp av några teorier som filosofer lagt fram om världsbilden och olika element... men känns lite overkill att avsluta kvällen med det.

Time to sleep.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback