Hemma från Båstad igen

"Det var meningen..."

"Det måste ha varit meningen..."

etc...

Detta är nog en av människans vanligaste utlåtanden - och sämsta och minst genomtänkta

Om jag var ute och en fiskmås skulle lägga en laddning kräm rakt i huvet på mig och kanske jag hade tänkt:
"Hur stor är risken att jag ska bli krämad i huvudet av en fiskmås?" Inte så stor... därför går jag och köper en trisslott... och vinner då en miljon. Detta måste ju ha varit meningen - att jag just då skulle fått kräm i huvudet av en fiskmås - så jag kunde gå och vinna en miljon.. för jag ksulle ju inte köpt en trisslott annars.. lr ja.. kanske itne den trisslotten iaf

Om jag missar min buss... och  på nästa träffar mitt livs kärlek så var det ju onekligen meningen att jag skulle missa bussen? haha. mjae ..


In och se emil jensen snart. Det finns ju faktikt vissa saker (man är ju materialist) och människor som gör livet värt att leva. Hur mycket värt är vissa saker då? Som gör att summa blir så stort att det är "värt" att leva? Ja - jag vet inte.


Emil Jensen - Here I come

Quote of Sanna Jeppsson:

"Ja - det var väl lika bra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback