Att tänka

Att tänka är överskattat.
Man ska inte tänka för mycket.
Det är inte det att det inte är bra att tänka... det är bara det att om man tänker för mycket lägger man märket till dåliga saker... som i och för sig finns... men som man inte skulle komma att tänka på om man inte tänkte för mycket... hur som helst.

Hade ett par goda vänner här igår.
Jättetrevligt =)
Spel, suppe och musik... inte så mycket om kan gå fel då =)

Var och fick akupunkur denna morgon.
Min höft blir bättre och bättre enlig hon där som fläkte ner nålarna i höften på mig, goodie!

Sällan har jag läst ett sådant bra nummer av punkt.se som jag gjorde idag på bussen!
Robin söderling har chans att ta Nadal idag, hoppas hoppas hoppas!!!

Amanda sover fortfarande, blir stan senare med ett tillägg i form av en Weas.

MYS på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback