Everything changes from now on

Borde inte sitta här, borde ligga i sängen att sova.
Men att det är omöjligt, det kan jag lova.
De förr så ljuva melodierna i mitt inre börjar bli allt för dova.

Ta inte dig själv på för stort allvar - något jag borde ta efter


Underbart, helt enkelt underbart - but I don't beleive in fairytales


Why oh why, does my heart have to be that shy?

Lite lösrykta meningar som inte fyller någon funktion egentligen...
men oandrasidan måste inte allt ha mening.


When everything is made to be broken, I just want you to know who I am



Jag vill falla , falla sådär riktigt hårt så jag vaknar upp och inte vet var jag är, det skulle vara najs *high five!


Aja, mycket spännande tider framför mig, intressant, mycket intressant....



I loved You, I love You.... and I think I always will    =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah, you bleed just to know you're alive

2007-01-19 @ 09:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback