Trying to recall

Det råder onekligen efterkrigstid fortfarande... sorligt men sant.

Precis som fadern min tycker jag inte om "måsten", men tyvärr finns där en del sådana just nu.
Jag har iaf två stycken som det ser ut ljust nu:
- Jag måste ta mitt körkort inann jag tycker in i lumpen
- Jimmy Janson måste ta sig vidare från andrachansen =D

Jag vet inte vem som skickade dig till oss Marie Lindberg, men du är varmt välkommen till oss allihopa, våra svenska hjärtan behöver dig!

Jag ska chockera alla genom att säga att jag mår helt okej.
Imorgon börjar det, I will make it!


Bilder --->
http://www.pixbox.se/usr_show_id20142_page0_order1.html - Check it out!


och ja Du, it's nice, high five!

Alla hjärtans dag imorgon.
Jag hoppas att alla ni med pojk- och flickvän bråkar riktigt mycket och får en jävla skitdag!!
Förutom Calle och Felicia, ni ska ha det underbart. Må lusten flöda som aldrig förr!

Själv ska jag jobba - är ju utan hjärtevän =(


Sportlov snart, har inget planerat! vilket betyder  - HÖR AV ER!










I don't think so at all



Kommentarer
Postat av: Alice

Mycket snyggare design på din blogg nu Björn:P Inte trodde jag du brydde dig om vad jag tyckte haha:P

PUSSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback