Sportlov

Kändes som att det för ovanlighetens skull var dags för en relativt platt och koncis rubrik.

Det är kväll, det är fredag, det är sportlov och det är alldeles alldeles lugnt... här är för lungt...

Råder det kaos...? Kanske ett ordinärt lugnt kaos?


I think I better leave right now...? or..? 
Feeling weaker and weaker..
I Think Somebody better show me how...
Before I fall any deeper... I think I better leave right now!


Skolan har gått skit det senaste året.. och utan att vara bölig kan jag bara lugnt konstatera att det har sina förklaringar. Trots dessa förklaringar så har det faktiskt varit min ovilja att ta tag i det som gjort att det bara fortsatt neråt...tyvärr... fast oandrasidan inte lönt att tänka på det nu utan bara göra det bästa av det som är kvar...

Vad händer härnäst? Vad har vi att se fram emot under lovet?
Nja... inget speciellt... det gäller väl bara just nu att ta en dag i taget.


Kan du hålla, dig för skratt, nu tar jag mod och kommer fram...


Inte för att det har med meningen här ovan att göra, men jag har på senaste tiden  kommit fram till att jag ev är potentiell bi.. eftersom det är jag själv som myntat uttrycket så vet ju alltså bara jag vad det inenbär... =)


Åh Amanda! - lätt till finalen...



det var väl allt just nu... I think.. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är bjoern bisexuell?!

2007-02-20 @ 11:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback