If I could, I would write myself out of here

I can have everything and all,
but what good would that be...  if nothing makes her fall...?


Se hur allt faller isär
Känna att du är överallt utom här
Känn mitt hjärta, håll min panna.
Berätta för mig, varför kan du inte stanna?


Spontana rim blir antingen underbart bra... eller som i detta fallet, enbart ord som upptar värderlig plats på den här till synes ytterst betydelsefulla bloggen...

Är det rätt eller fel,
Bestämmer jag själv att det är du som gör mig hel?



Alla har ju känslan av de vill uppnå ett högre syfte, en mening av att befinna sig på denna jord.
Men redan när man börjat sträva efter att uppnå ett högre syfte har man misslyckats...

Lösningen är alltså att gå sin egen väg. Ta tag i någon när det stormar, erbjuda din hand till någon när de som mest behöver det.

BE GOOD - och gör det DU helst vill göra... så att du har en strävan i det du bestämmer dig för att göra.
För utan strävan och lust att leva kommer du upptäcka dig själv på en stig du inte vill gå på, med vänner du inte vill känna och ett mål som du egentligen inte vill uppnå.

Allt är enkelt... allting är egentligen fruktansvärt enkelt...


THAT'S all for now

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår inte hur du har kunnat sätta dig själv i en sådan här situation. du gör det svårt och krångligt för dig, sådant som du inte behöver. varför gå ut på djupare vatten än du klarar?

2007-02-05 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback