One hell of a day!

Idag är en mäktig dag!

Jag känner på mig att denna dagen kommer bli riktigt bra!
Inte för att jag suttit och ätit, sjungit halsen av mig i en halvtimme och sorterat bilder på datorn samtidigt, utan för att där finns någon djupt innerlig julkänsla som omger denna dag.

Ska strax ut med den sötaste och troligen bästa hunden i hela världen. Platon e kung!

Hade lagt ifrån mig mobilen i några timmar och kommer tillbaka och upptäcker sju nya sms. En känsla av tacksamhet, tillgivelse och glädje. Man blev lite generad och försökte inse hur bra en Björn kan vara.
Med en hjärna i form av en oslipad diamant och ett hjärta större än världen skådat i slutet av 90-talet kan man bara dra en slutsats:

Björn, du är underbar!

så mina vänner, nya bekantskaper och ni som har mage att inte tycka om denna underbara individ som berikar livet hos många, dags för mig att gå vidare denna dag. puss och glädje på er

Kommentarer
Postat av: Cael

Du suger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback