"Nu e det jul igen"

Vad kan inte passa bättre än just julklappstips såhär två veckor innan julafton?
Därför tänker jag nu veckorna fram till jul se mig själv som en slav under julhandlandet
och komma med så mycket tips som möjligt!


http://www.coolstuff.se/ är den absoluta julklappsmaskinen! Har du absolut ingen aning om vad du ska köpa är detta lösningen. Här finns onödigt coola och ibland till och med användbara saker att köpa. Här finns nu i juletid en julklappsgenereator som hjälper dig att hitta rätt!

Presentkort: Är ju skitbra. Då kan du ge bort pengar utan att behöva ha dåligt samvete för att du inte tog dig tid att köpa en riktig julklapp. Men vad du egentligen gör när du ger någon presentkort är att du begränsar möjligheterna att utnyttja pengarna. Därför - glöm presentkort! Är du så värdelös att du inte kan komma på något annat - laxa fram några hundralappar - glöm presentkortet!

http://bloggar.se/om/julklappstips här finns till och med bloggar om julklappstips, tänka sig...


www.tradera.se fungerar bra om du har ont om pengar eller helt enkelt har slut på ideér. Gå in på "Sista chansen" eller varför inte "dagens fynd".



Själv har jag inte börjat köpa än.. är ute sent som vanligt. Det enda man lär sig av sin misstag är att man inte lär sig av sina misstag... that's how it is...

Innan jag slutar skulle jag vilja tipsa om en ny blogg som kommit till. Denna blogg kommer vara läsvärd - det lovar jag! Bloggen drivs av den vackraste människan i hela världen - av min idol - av min hjälte - han har mycket vettigt att säga! så läs - ofta - kontinulerigt och mest hela tiden - det kommer vara värt det.

www.ruskus.blogg.se


that's all for now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback