"Mannen utan öde"

Nyss sett filmen som är nämnd i titeln för detta blogginlägg.
Den varar i 2h 14 min - tid som jag gärna lägger på en sådan vettig film.

Som jag så många gånger sagt innan handlar livet mycket om att motvilligt acceptera vissa ofrånkomliga sanningar, något man lär sig i framtiden (hoppas jag).

Ni som är den skara som "följer" min blogg har märkt att jag utlovat teman och annat som jag ska hålla mig till under veckorna. Det har ju inte blivit så... det är så jag fungerar... brinner för något under en väldigt kort tid för att sedan hoppa över till något annat.

Nu e det dags för städning.


Never know what the future brings, but i know that are here with me now

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej svara gärna på dagens juliga fråga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback