Life is Life

Inget liv är det andra likt.
Trots detta kallar vi alla "liv" för "liv".
 Vi tycker uppenbarligen att något är gemensamt för alla "liv".

I am a tree reaching for the sun

Jag har inte tid att sitta här och skriva egentligen, men jag gör det ändå.
Har jag förresten rätt att säga att jag inte har tid, som om tid vore något jag slösar med eller inte slösar med precis som jag vill.


I am a rolling wave without the motion

Sex miljarder människor med egna uppfattningar om världen (6.000.000.000 världsuppfattningar).
Är det bara jag som finner full logik i att vår art inte kan enas i de stora världsfrågorna?


release me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! Det är ju den där bil-reklamen!

2007-04-28 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback