It's been a while since I saw you

A bit strange to be talking to you this way =)

I've come to realise...

Vissa saker måste man bara acceptera trots att man inte förstår dom.
Vissa saker måste man göra trots att man inte förstår dom.

Jag har har kommit till en punkt.. en.. märklig punkt.. där jag har insett att jag inte är festsugen.. alls.. har inte festat sen början av februari nu.. (shit)... en, om mer konstigare sak är att jag insett är att jag just nu inte är intresserad av tjejer (eller killar för den delen)  och allt som hör där till.. vilket är .. en aning konstigt.. vet inte om du kan förställa dig det riktigt.. jag lovar att jag hade inte kunnat.

Vad gör man i ett sånt läge?
Tränar, umgås med vänner.. solar... och ja.. det kan man väl överleva med ett tag =)

That's the situation folks!

See you around!

bYE!


Talking to myself -
Too many sleepless nights,
Trying to find a meaning to this stupid life.
I don't want your sympathy,
Sometimes I don't know who to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback