Humanity is overated

För er som sett serien "House" så vet nu att rubriken kommer därifrån.

Humanity IS overated...


Mötte min dröm-ideal-tjej för ett par dagar sedan.. mene.. trots att jag gillade henne så fanns där absolut ingenting.
Givetvis tyckte jag om henne.. men där fanns inget.. föreställ er situationen att ni träffar er dröm pojk/flickvän utan att du blir kär eller få någon enda känsla i kroppen att du vill ha henne :S =/   sometimes life is shit!

Men...!

Har tränat en hel vecka i streck nu, har fått något som i alla fall kan kallas solbränna och det verkar som dåligt väder inte existerar =D

Snart ska jag in till stan med favvoAnna och klippa mig och kanske köpa ett par skor. Dom e NAJS!


tAKE cARE pEOPLE =d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback